Wysyłka cennik i zwrot towaru

 

Dostawa:

  1. Dostawa towaru dokonywana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. bądź firmy kurierskiej

  2. Terminy realizacji zamówień-Poczta Polska priorytet do 3 dni roboczych, Kurier – do 2 dni roboczych,

  3. Koszty związane z dostawą towaru są prezentowane Klientowi podczas tworzenia zamówienia, przed wyborem konkretnego sposobu dostawy,

  4. Podczas tworzenia zamówienia przez Klienta, przy każdym towarze jest umieszczona informacja odnośnie czy dany towar znajduje się na magazynie Sklepu, czy na magazynie dostawcy Sklepu,

  5. Termin wysyłki zamówionego towaru, który znajduje się na magazynie Sklepu, następuje najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu, w którym zamówienie zostało przyjęte do realizacji,

  6. Termin wysyłki zamówionego towaru, który znajduje się na magazynie dostawcy Sklepu, następuje najpóźniej trzeciego dnia roboczego po dniu, w którym zamówienie zostało przyjęte do realizacji,

 Reklamacje:

  1. W przypadkach gdy otrzymany towar posiadał wady lub został uszkodzony podczas dostawy towaru, Klient ma prawo do jego odesłania na adres Sklepu (dokładny adres został podany w informacjach ogólnych niniejszego regulaminu),

  2. Klient zgłaszający reklamację proszony jest o:

    - bardzo dokładne opisanie wady bądź uszkodzenia,

    - sposób załatwienia reklamacji,

    - nadesłanie reklamowanego towaru z dowodem zakupu (paragon/faktura VAT),

  3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zostanie towar wymieniony i wysłany w sposób wskazany przez Klienta,

  4. W przypadkach gdy wadliwy towar nie będzie mógł zostać wymieniony na wolny od wad, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i będzie miał możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i otrzymać zwrot zapłaconej ceny zwracanego towaru w terminie 3 dni roboczych od dnia zwrotu towaru w formie wskazanej przez Klienta,

  5. Termin rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych,

Koszyk
Nie masz żadnych produktów w koszyku..
Promocje
Niemys na Facebooku